Renovace nádržíNaše firma renovuje i palivové nádrže (auto - moto), a to: - vnitřní ošetření nádrže - karosářské opravy - galvanické pokovení - vnější lakování Koroze v nádrži dokáže každému motoristovi pěkně zkomplikovat život neustálým čištěním trysek karburátoru. Protože je to nepřítel, který není běžnou prohlídkou hned vidět, tak jsme se na něj vybavili endoskopem a řádně si prohlédneme vnitřní část nádrže na počítači. Jak naše firma postupuje při vnitřní renovaci nádrže: 1) provedeme kontrolu stavu za pomocí endoskopu 2) nádrž z vnější strany otryskáme 3) provedeme tlakovou zkoušku zda je nádrž těsná a není ji třeba v některých místech zacínovat 4) je-li třeba zacínujeme nádrž 5) nastříkáme vnější část nádrže základní barvou po otryskání 6) hodíme do nádrže rozbité kalené sklo a necháme ji točit na tzv. vymílacím stroji 7) 2. Kontrola endoskopem 8) v případě potřeby nalijeme zředěnou kyselinu fosforečnou, která zároveň vytvoří antikorozní forézní povlak 9) 3. kontrola endoskopem - zda jsme se zbavili veškeré koroze 10) důkladně vymyjeme vodou na vymílacím stroji vysušíme 11) nalijeme technický líh, který by měl na sebe navázat případné zbytky vody ( tuto operaci provádíme pro 100% zbavení vody) a necháme řádně prošplouchat opět na vymílacím stroji 12) opět řádně vysušíme 13) 4. Kontrola endoskopem zda je řádně vysušeno 14) nalijeme dvousložkovou základní barvu ( odolná benzinu ) a za pomocí vymílacího stroje řádně barvu rozlijeme po celé nádrži 15) 5. Kontrola endoskopem - nutné prověřit zda je základní barva řádně a všude rozlitá 16) necháme nádrž cca týden odvětrat a základní barvu dobře proschnout 17) nalijeme vrchní dvousložkovou barvu ( odolná benzinu ) a opět za pomocí vymílacího stroje barvu rozlijeme 18) 6. poslední kontrola endoskopem zda i vrchní barva je dostatečně rozlitá po celé vnitřní části |